Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gy.I.K.

 

1. Személyes átvétel, illetve személyes vásárlás lehetséges? 

-Sajnos webshopunk raktárában nem tudunk vásárlókat fogadni, így sem az előre megrendelt termékek esetén való személyes átvétel, sem a személyes vásárlás nem megoldható. 

2.Miért érdemes regisztrálni? 

-Elsősorban a hűségpontrendszerünk miatt javasolt regisztrálni, illetve további szempont lehet, hogy így kényelmesebb a vásárlás, mert a kézbesítéshez szükséges adatokat elég az első rendelésnél megadni és így a további megrendelések esetén nem kell újra mindent egyesével megadni. 

3.Mikor kapom meg a csomagom? 

-A csomag feladását követő első vagy legkésőbb a második munkanapon érkezik a futár a csomaggal hagyományos szállítás esetén. 

- Plg futár esetén csomagkövetés: (Link) 

-Gls futár esetén csomagkövetés: (Link) 

-Foxpost csomagautomata esetén: a feladástól számítva 2-3 munkanap. Csomagkövetés: (Link) 

4. Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre? 

-Utánvétellel futárnál csomag átvételkor. 

-Banki utalás. 

5.Milyen csomagot fogok kapni? 

-Természetesen 100%ban diszkréten csomagolunk minden csomagot. 

-Teljesen jelöletlen kartondobozt illetve, teljesen fekete csomagolófóliát használunk a csomagolás során. 

-A csomagon kizárólag a kézbesítéshez szükséges adatok kerülnek feltüntetésre, semmilyen logo vagy utalás sem kerül a csomagra annak tartalmával kapcsolatban. 

6.Elrontottam a rendelésemet, mi a teendő? 

Ilyen esetben többféle lehetőséget is kínálunk: 

 -A kapott visszaigazoló levélre válaszolva tud nekünk írni emailben. 

-A kapcsolat menüpontban található elérhetőségeink közül bármelyen elér minket.

-A visszahívjuk menüpontban is jelezheti felénk.

Munkatársaink örömmel segítenek megoldani a helyzetet. 

7. Elállási jog, garancia és rendeléslemondás lehetősége? 

-Természetesen 14 naptári napig él az elállási jog, erről részletesen az Á.Sz.F.(Link)-Ben írunk.

-A hibás termékeket visszavesszük, de kérjük, hogy előbb győződjön meg róla, hogy a termék valóban hibás-e.  

-Utánvétes csomagot nem áll módunkban visszavenni. 

-A bontatlan termékeket tudjuk cserélni kizárólag. 

-Rendelés lemondására van lehetőség akár emailben akár telefonon, a kapcsolat menüpontban található elérhetőségeken. 

8.Első használatkor mire érdemes figyelni? 

Vibrátorok, vibrációs termékek esetén: 

- Fontos, hogy először próbálja ki a termékeket (a terméken lévő fólia eltávolítása nélkül)! Rakjon bele elemet, illetve elemeket megfelelő pozícióban és ellenőrizze a funkciók működését. A termékek motorja nem az emberi kéz erejére lettek méretezve ezért ne szorítsa meg a forgó alkatrészeket mert rövid úton leéghet a motor. 

Fehérneműk esetén: 

-Elsődleges a megfelelő méret kiválasztása: A webshopban kapható termékek mérete egy kicsit nagyobb, mint a Magyarországon megszokottak. 

-Jó tudni: A fehérneműt (harisnya, alsónemű) csak anyaghiba miatt tudunk cserélni méretbeli probléma miatt sajnos nem. 

-Miden termékünk phlalát-mentes és megfelelnek az Európai Unió szabályainak. 

9.Elfelejtett Jelszó esetén mi a teendő? 

-A regisztrációkor megadott emailcímre van lehetőség jelszó emlékeztetőt kérni, Ekkor a rendszer automatikusan küld egy emailt. 

-A GDPR adatvédelmi irányelveknek megfelelően nem tudjuk a jelszavát egyik regisztrált ügyfelünknek sem. 

10.Mit tartalmaz a vételár? 

-A webshopban szereplő árak minden esetben bruttó végfelhasználói árak, melyek tartalmazzák a csomagolás díját, illetve a szállítási díj is feltüntetésre kerül. 

-10.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes.